ایده بسته بندی میوه | پک میوه‌های خرد شده

ایده بسته بندی میوه

پک میوه

معجزه میوه‌ها

سبزیها و میوه‌ها تنها منابعی هستند که دارای آهن و املاح معدنی و ویتامین‌ها هستند، و این مواد برای دستگاه بدن ما علیه اختلالات بی غذایی لازم هستند و از همین منبع است که آهن و املاح معدنی آن قابل گوارش و جذب در بدن است. در ادامه به بررسی خواص بعضی میوه ها می‌پردازیم :

سیب: روزانه خوردن یک سیب، دکتر را از شما دور می‌کند. اگرچه سیب مقدار کمی ویتامین سی دارد، اما دارای آنتی اکسیدان‌ها و فلاون‌هاست (ماده شیمیایی بیرنگ و متبلور) که هر دوی این‌ها فعالیت ویتامین سی در بدن را زیاد کرده و تسهیل می‌بخشند . درنتیجه ریسک مبتلا شدن به سرطان روده، حملات قلبی و سکته کاهش پیدا می‌کند.

پرتقال: مصرف روزانه 2 تا 4 عدد پرتقال جلوی سرماخوردگی را می‌گیرد، کلسترول را کم می‌کند، از ایجاد سنگ در بدن جلوگیری کرده و یا سنگ‌های موجود در بدن را از بین میبرد و همچنین ریسک ابتلا به سرطان روده را کاهش می‌دهد .

همچنین بخوانید: [ اسکاچ مخصوص میوه ]

هندوانه: بهترین تسکین دهنده تشنگی که از 92% آب تشکیل شده است. همچنین حاوی بالاترین دوز گلاتاتیون است که به بالارفتن سیستم دفاعی بدن کمک می‌کند. همچنین آن‌ها اصلی ترین منبع لیکوپین هستند که اکسیدانی برای مبارزه با سرطان است؛ دیگر مواد مغذی موجود در هندوانه ویتامین سی و پتاسیم هستند.

پک میوه

پس مصرف روزانه میوه برای بدن ما انسان ها به نوعی ضروری است. در اینجا به ایده پک های میوه می‌رسیم که میوه های تازه به صورت بسته بندی شده قرار می‌گیرند و به دست مصرف کننده می‌رسند. این پک های میوه میتوانند به رستوران ها، کافه ها، هتل ها و حتی در مغازه های خیابان فروخته شوند.

هدف تیم دکتر کارآفرینی از معرفی ایده‌های کارآفرینی علاوه بر استفاده مخاطبین در جهت رشد کسب و کارشان ، افزایش خلاقیت خوانندگان و ایجاد تفکر کارآفرینانه نیز می‌باشد.

5 1 vote
Article Rating
۱۳۹۹/۹/۲۷ ۱۴:۴۸:۱۳۲۷ آذر ۱۳۹۹|ایده کارآفرینی|بدون ديدگاه
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments